Sisko sai myös tämmöisen lahjaksi.

 

Jotenkin on tämä jouluaskartelut jäänyt tekemättä. Kaikkea mitä suunnittelee, niin on va jäänyt tekemättä. Olen vakavasti alkanut miettii, miten mahtaisin saada joulutavarat ojennukseen sitten vuoden vaihteen jälkeen. Yksi ajatus on, että hommaisin kannellisia muovilaatikoita ja niihin kokoisin valot ja koristeet ja käyttäisin niitä va joululaatikkoina. Väkillä sit poistaisin rikkinäiset ja laittaisin ehjiä tilalle. Mut tarvii kahtoo viel.

Leikkauskutsua ei ole tietoakaan vielä, vaikka syyskuun 2. pvä meni lähete tähyyn. Ehkä tämä possutauti juttu on sekoittanut kaiken. En va jaksais enää tarkkailla mitä uskaltaa syä ja mitä ei. Tuleva joulu ja uusi vuosikin ahdistaa, kun tiän etten voi syä mitään enkä juhlia. Onneksi äitini on alkanut ymmärtää mua (ehkä) ja näin ollen ei välitä, jos kaapista joskus ehkä jotain katoaa. Onhan ne himot hevosellakin. Jos on elokuun lopusta asti ollut ilman enempää rasvaa ja herkkuja ym. Syönyt kaurapuuroa, leipää ilman rasvaa ja jotain kinkkua. SIt käyttänyt makaronia, ilman ketsuppia, perunaa, nudelia riisiä, EI olen käyttänyt ku suolaa mausteena. Kanaa söin vähän, mut on kallista mulle. Naudan jauheliaa söin, mut ottaa kurkkuun, kun keittää. Pitsasuikaleita söin. Joten eipä paljon hurrata noilla ruokailulla jouluna. EIlen yritin syä muutaman kuivettuneen joulutortun, mut tänään huomasin että maha siitäkin meni sekasin.

Painoo on toukokuusta menny alas nyt 98-99kg -> 82kg, joten  16.17 kg. Kuulemma eilen näin yhen äitin työkaverin, hän sanoi näkevänsä että paino on laskenut. Onhan mulla liikaa painoa indeksin mukaan viel 12 kg, mut kuulemma näytän jo ihan ok näköiseltä. Olen joutunut luopuu jo 120 cm vyöstä. Jopa ns. lasten vyö tai mikä sit onkin, ni menee mulle jo just. Uudestaan aloitettu masennuslääke, ei lisännyt painoa, mut ehkä hidasti sitä hieman. Enää en laihdu ihan niin paljon kun kesällä.

Kroppa alkaa va olee aika ventti. Öisin nukun n. 11-12 tuntia ja silti olen väsynyt. Ei jaksa paljon mitään tehä ja kaikki tekeminen tarvii voimaa. ärähän aika nopeesti.

Että näin täällä päässä. Yritän kattella toisten blogeja aina välillä, mutta en va jaksa paljon koneella istuu enää.