UUnissa on tulossa 4 pientä leipää. Ei mitään erikoisia, va semmoisia heti tehtäviä paketista. Tosin äskön kun kävin kattomassa, niin olisi kai pitänyt sittenkin laittaa leivinpaperi vuokiin. Mä kyl öljysin vuuat, mut ei se näyttänyt auttavan. Jätin leivät jälkilämpöön. 

Mä kärsin edelleen maha ongelmista. Jos joku ihanainen ihminen keksisi keinon, millä sen saisi tasaiseksi, niin olen iloinen. Eilen taas päätti ärsyyntyy jostain ja mennä ihan kuralle. Aloitin eilen sitten 30 päivän maitohappo pilleri kuurin. Viikko sitten otetut ulostusnäytteet (YÖK) ei näyttänyt muuta kun negaa. Labra tulokset ovat kuulemma hyvät. Ryyppäämisestä ne kauhiasti kyselee. Epäilen että tolla mun sapella on jotenkin sormet pelissä, tai sit mun suolisto vaan on niin v... En mä voi kauan tälläikään elää, että voin syä 1-2 viikkoa kuukaudessa ja sit loppu ajan elän mehukeitolla ja mehulla. 

Juu, se mikä toinen on, mitä mulle sanotaan. Johtuu tai yks syy olis masennus. Mutta olen nyt saanut tutulta tietää, että en tosiaan ainakaan kuulosta masentuneelta, ennen kun maha alkaa oireilla. 

Isä voi olosuhteisiin nähden hyvin. 

Benistä on tullu tämän kaupungin osan tavoitelluin poikakoira. Onkohan syy siihen että harjaan mahollisimman paljon sitä aluskarvaa siltä pois. Sen turkki o tullu ihanan sileeksi, ihan silkkiseksi. 

Kässätöitä olen tehnyt. Olen yrittänyt ommella ompelukoneella tossuja. Eka vedos meni harakoille. Ei menny ees tytölle. TOiset olikin sit jo ihan hyvät. Tarkoitus olisi tossuja ommella enemmänkin, joululahjoiksi. Olen myös neulonut, tosin tällä hetkellä ei taas tunnu mikään luistavan. Puikoilla on lapaset (tytölle) ja hiharin. Vaikka hihattimessa on 7-8 puikot, ni silti se tuntuu ikuisuus projektilta. 

Neitin jättityyny on lähtenyt puikoilta pois jo, joten sitäkään ei voi enää iltaisin tehä.