hyvää syntymäpäivää ÄITI

tosin tiedän että on 10% mahdollisuus että näet tämän

Tänään oli toiseksi viimeinen päivä kuntoutusta ja huomenna menen vaan loppupalaveriin. SItten sekin rääkki on ohi. Tosin ke aamulla tarvii mennä pariksi tuntii töihin, jollei huomenna sanota ettei siellä tarvi enää käydä.

johtojen metsästys on tuottanut hieman tulosta. Olen löytänyt yhden johdon, eli sen millä saan kameran ja tietokoneen yhteen. Tosin tämä johto ei pahemmin auta elämää, kun kameran akku on aika finito. Mihinköhän se laturi on mahtanut mennä?

Eilen hain tuttavan kans pussia, missä oli puikkoni. Tietenkin sekin löytyi siitä viimisestä laatikosta. Onneksi nyt on puikot löytänyt.

Käsitöitä on tullu iltasella tehtyä. Aikuisten sukat ja lasten sukat on tehty. Puikoilla on aika kirjava huivi ja koukulla yksi liina. Olen laittanut myös yhet tossut puikolle ja kokeilen tehdä hieman kesäisemmät ja kotiväki langasta koitan tehtailla jonkinlaiset. Saa nähä mitähän niistäkin sit tulee.

Viikonlopun aikana sain sopan tehtyä ja syötyäkin melkein. 5 litraa sitä tuli tehtyä. Olen koonnut 2 vanhempien kirjahyllyä. Siirtelin lipastoja ja olen tavaroita koittanut purkaa. 3 koneellista pyykkiä on kuivumassa myös.

Eilen olkapää keroit olemassa olonsa ja joutusin turvautumaan sitten jo rasvaan. Alko niin ikävästi vihloo. Eilen myös tein kivan huomion, kun yritin saada pahvit ja paperit lipastoon, että kuinka hemmetisti mulla niitä oikee on.