Sain eilen melkein 50 kutsukortin tilauksen. TOsin saan peruuttaa sen, jos tahdon. En perunnut. Nyt olen sitten yön miettinyt millä aiheella tekisin. Osa korteista kuuluu 30v. täyttävälle naiselle. ja loput olis sitten 1v. pojan ja 6v. tytön yhteis kutsukortit. Eli 2 eri kutsukorttia tälle naiselle ja lapsille yhteiset. Huonosti selitetty taas.

Sain ehotuksen lapsien kortteihin, nalle puh. Onko muita?

Viikonloppu lähenee ja samalla mun vointini heikkenee. En käsitä taas. Olen syönyt ihan ku ennenkin, mut silti olen taas tässä.

Tuula kyseli tossa, jos joku auttaisi lorupussin teossa. Suostuin kattelemaan. Samalla tuli idea tehä tälle 1v:lle kanssa lahjaksi lorupussi. Muutaman päivän olen netissä etsinyt loruja, mut ei ne niin helpolla löydy. Tänään alan taas jatkaa projektia. Kaipa se joskus sitten valmistuu. Aika monta projektia meneillä tällä hetkellä.