JOku päivä tässä, kun jaksan, niin laittelen tännekin kuvia. Niitä on jo kamerassa aika monta. 

Mun huolet sen kun kasvavat. Jollei terveyshuolet painais niin kovin niskaan, ni sitten rahahuolet. Olen tämän kuun elänyt pelkällä elatusavulla ja lapsilisällä ja tule elämään tonne helmikuulle asti, jos hyvin käy. Eli tämä tietää sitä että millä maksan vuokran ja kaikki muutkin laskut ja ennen kaikkea, miten ostan kaupasta ruuat. Nyt jo on kaappien tyhjennys operaatio käynnissä ja tietenkin pakastimen. Mutta loppujen lopuksi tämä taitaa mennä siihen että syön pelkkää riisiä päivästä päivään, koska se ei mulla lopu. 

Nyt mulla on joulutorttutaikinaa sulaamassa, sillä ajattelin itteäni hiukan hemmotella ja tehä joulutorttuja pitkästä aikaa. Lisää torttuja voin viel tämänkin jälkeen tehä, kuhan joku kustantaa mulle tota marmeladia. Tämänkin marmeladin äiti on mulle kustantanut. 

Että näin ihana jouluviikko mulla on. Mä niin tiesin että tänä jouluna on jotain juttua taas ja tämä se taitaa olla. Onneksi olen lahjat saanut ostettuu/tehtyy. Tosin siskona ja pari tuttua saa mun tekemän lahjan, siskonpoika saa siskoni ostaman, mut mun maksaman kirjan. TYttö saa 3 dvd:tä jotka olen jo marraskuusta piilottanut ja kirjan jonka ostin ja tekemän i korukaapin.  Isä saa äitin ostamat kalsarit ja sukat, jotka olen maksanut. Äiti saa lahjakortin. ITe en halua mitään, mutta kuulemma saan jotain. Haluaisin viettää koko joulun yksikseni ja jua siideriä suruun ja kiukkuun. 

Torstaina isä sai huonoja uutisia lääkäriltä. HÄnen kävelykyky on huonontunut ja tarvis apua, mut isä on niin jääräpäinen että ei suostu siihen, ainakaan vielä. Isän sairaus näköjään etenee kovaa vauhtia :(

Mut hyvää joulua teille!!!