Taas on hieman huonompi päivä ollut. Ehkä syy siihen on se, että eilen illalla kuulin jääväni yksin tänne, koska vanhempien tavarat lähtivät tänään. Sain järkättyä tytön isovanhemmille ens yöksi, sillä hänellä on koulututustuminen huomen päivällä. Itse en pääse sinne. Isä päätti sentään ton pojan jättää. Nyt onkin sitten 2:n päivän juhlat hänellä, kun en muista onko hänen juhlat 26. vai 27 pvä. Poju ottaa eläköitymisen todella raskaasti ja viihtyy muualla. Olen hänelle jo lahjan tehnyt ja eilen ja tänään tein hänelle oikein kunnon ruuan. Keitin makaroonia ja soijarouhetta ja laitoin kanaliemikuutiota hieman mauksi. Lopuksi suurustin sen riisijauholla ja haarukalla murskasin makaronit hieman muusiksi. EIlen annos meni hetkessä alas, miten tänään mahtaa käydä?

Heräsin aamulla kivaan käsisärkyyn. Olin sit nukkunut aika kauan kyljelläni ja näin ollen sain käteni kipeeksi. Näin kauan päivällä olen voinut jotain tehä, mutta nyt alkaa pikku hiljaa kipeytyä toi olkapää. Toivottavasti ei mene liian kipeeksi, meinaan sitten olen pulassa.

Eilen tuli postista joku allergia ryhmä juttu. Äitini ehti tänää sinne soittaa ja kysyy otetaanko tyttö ryhmään, kun ei hänelle ole dg annettu. Kuulemma ilmoittavat sitten. Tytön iso on nyt ihan ok. Ne vkl:na punoitukset ovat nyt alkaneet laittaa hennon valkoisen jutun iholle (kesii?). Nuhaa hänellä on hieman, ni ku mullakin. Mulla alkaa silmätkin olla vuotavia ja kurkussa limaa, mut sitkeästi yritän olla ilman mitään lääkkeitä.

Tänään olen hieman sieltä ja täältä pakkaillut ja monenmoisia juttuja löytänyt. Enimäkseen kai villakoiria :) Myös poika on näyttänyt hienoja kuva-aineksia ja sitten kun alan kameraa tyhjentää, niin laitan tänne kuvia. Nyt olen tainut todella pakata johdon jo, sillä missään ei ainakaan näy.

Viikko vielä ja sitten olen uudessa, isommassa asunnossa. Ei jaksa odottaa, mutta ei jaksa ajatella, mitä siitäkin seuraa.

Nyt tv. breikki ja kutimet käteen. Yksi neulonta olisi, ajatus tulla neidille kesähame. Ja koukulla on tulossa pitsiliina, omalla ohjeella molemmat.