Kiitos monista kommenteista jokaiselle.

Kamerassa komeilee kuvia, joita pitäisi koneelle laitella taas mm. joulukortit ja ym. Mutta tällä hetkellä se on mahottomuus. Olen liian väsynyt tekemään mitään tai ajattelematta mitään. Kaikki suunnitelmat olen hylännyt tänään. Tänään olen vaan ja möllötän ja toivon huomenna päivän olevan taas parempi.

TÄtäkö se lääkäri tarkoitti, sillä että olen aika vakavasti sairas? Olen tässä varmaan kuukauden tuntenut oloni muuta kun sairaaksi, mutta nyt tuli seinä vastaan. Ei enää eikä mitään. Olen kohtauksia kestänyt ja selvinnyt niistä, mutta tämä on ihan jotain muuta nyt. Oloenko sit taas tulossa flunssaan vaan mikä kropassa on.

Tietokoneen kettuilu alkoi käymään liian raskaaksi mulle nyt, joten en viitsi sen takii kuvia laitella. Koneen näytön kello näyttää 16.46 ja oikee aika on 13.30. Tämä kello sekoisi sen jälkeen kun multa loppui akku tästä loppu viikolla. Jos joku keksisi selkeän keinon saada ton ajan ok, niin suurin kumarrus multa hänelle. Mä en jaksa ajatella selkeesti nyt. Päivityksen katoin ja se on ok.

Eilen kävin myymässä tuotteina. Osa meni ja osa ei. Äiti sit otti tavaroistani muille joululahjoiksi. Näin sain laatikkoni hieman tyhjemmäksi.