17498550_10210803256651070_1076014332701

Teen välillä pääsiäisen alla sukkia ja nimitän ne sit pääsiäissukiksi. Tai no kerran olen tainut tehä. TÄnä vuonna osui äitin lankapussista (viron lankoja) tämmöinen kevät lanka. Olkoon tämä sit pääsiäissukat sit tänä vuonna, sillä mulla ei muutenkaan ole paljoo kellertävää ja pääsiäisen viittaavaa lankaa. 

 

Vois tässä hiukan kertoa kaulan kuulumisia. Kävin ultrassa ja siellä ei näkynyt mitään häikkää. Kilpirauhasessa oli kystiä. Ei imusolmukkeita ei mitään pahaa. 

Muutenkin nyt on viikon mennyt masennuksenn kanssa vähän paremmin. En tiä johtuuko lääkityksestä tai keväästä tai mistä. Olen touhunnut kotona ja olen jaksanut mennä ja tulla. Olen jaksanut nousta aamulla aikaisin ja touhuta. Toivon vaan, ettei tämä mene sit siihen että yöunet häiriintyy ja alan valvoo yöt ja päivät. 

Kässäjuttuja teen, niin kun ootte ehkä huomannut. Mulla on joka paikassa olohuonetta joku työ. Niitä sit valmistuu aina silloin tällöin. Ehkä seuraavaksi valmistuu lapaset.