Kyllä mä täällä olen. Olen jopa saanut jotain tehtyykin, mut en pääteltyy enkä kuvattuu. Katotaan jos joku ihme kävis ja saisin pääteltyy ja kuvattuu. 

Tytöllä alkoi 4s luokka muutama viikko sitten. Koulunkäynti on ollut takkuista. Kaverit on jättänyt ja kiusaavat häntä. Opettajalle lähti tänään viimeisin viesti, saa nähä mitä hän tekee. 

TÄmä koulun alku on myös muuttanut meidän perhe-elämän. Tyttö on viikot mulla ja pe-su mun vanhemmilla. Hän käy silti vkl:na mun luonna. Vielä tämä on onnistunut. 

Vanhempien palokämppää rempataan vieläkin. Kuulemma viikon päästä pitäis olla valmis ja sitten alkaa huonekalujen kokoominen ja jne. Eli töitä mulle. 

Mutta eipä tässä tämän ihmempää. Yritän jotenkin saada itteäni niskasta kii ja kuvata noi työt. Tosin jotkut voi olla jo kerran esiteltykin, mut mitä sillä välii ku ei ne täällä kumminkaan enää ole.