mato on 74 cm pitkä jo. Neiti eilen ihasteli sitä ja keksi, että hän saa sen jo jalkaan. Ehdotin että jos tekisin hänelle villahousut ensi talveksi ernvärisistä langoista. En saanut kannatusta, miksen?

Toinen koulupäivä tytöllä. Aamulla meni jo yksin. Taata ei saanut edes mennä samaa matkaa. Taata toi pojan mulle, kun en voinut mennä töihin aamulla ja kun taata menee fysiolle ja on varmaan aika kipee sen jälkeen. Aamulla piti pampulat olla määrätyn värisiä ja sit oli liikka vaatteista ongelmia. Tälläisiä pieniä joita saa ratkoa, vaikka kramppaisi maha kuinka. Tietenkin tyttö sai kiitokset illalla kiltisti ajoissa nukkumaan menosta. Aamulla hän heräsi ennen kelloa, joten sai tulla pötköttää mun viekkuun ja samalla antaa mun herätä rauhassa.

Neiti halusi eilen kokeilla saamaa koukkua ja virkkasi avaimen perän reppuunsa. Täytyykin ottaa tänään siitä kuva, vaikka pieni onkin. Heijastin laitettiin illalla reppuun jo, vaikka vielä ei tarvitakaan. On ainakin sitten valmiina. KIITOS SLAY.

Eipä tässä tämän ihmeempää. Taidan kattoo jos jaksan tai pystyn hyttysverkkoa parvekkeen oveen laittaa. yksi ampiainen riitti mulle. Illalla tarvii pottuja ja kyljyksiä tehä. Muuten kai olen vaan ja yritän selvitä tyhmyyksistä, meinaan miksi maitoallerkiikko menee syömään maito pitoista ruokaa? Tosin olen ennenkin niitä grahampiirakoita syönyt, mut nyt sitten on kai maha niin arka ettei ketänyt.