Mulle ei näistenpäivä oikee kolahda. VAikka nainen olen. Ainakin kun ajattelee ne joka kuukauden vuodot ja kivut ja raskaus ym. Eikö ne ole merkkejä että on nainen? Tosin kyl jossain on mies, joka on lapsen tai toisen tai sitten oliko kolmaskin jo, saanut.

Kiitoksia kommenteista Minttis , Jantta ja Kikka. Oli ihanaa huomata että joku oli jotain kirjoittanut.

Aamun nettikierros meni lehtikierrokseen ja kaikkea sitä maailmalla sattui. Ihan pelkästään täällä TUrussakin. Kaikki ehkä jo on sattunut kuulemaan että kaupungissa on yks "pipi" silta. Uutisissa yhtä ihmistä haastateltiin ja hän kertoi tulleen 30km päästä kahtoo va yhtä siltaa. SIIS? Vaikka ite asun samassa kaupungissa, niin en mä ainakaan siel viel ole käynyt, enkä ehkä menekään. Mulle riittää tv ja netti. Ehkä jännää tässä on se, että koska se romahtaa ja sitä on alkanut seuraa. Mutta kuulemma vajoaminen on alkanut loppuu ja näin ollen ei ehkä romahdakaan. HÖH.

Olen jo yli vuoden metsästänyt uutta asuntoa, ja tänään sai sitten enemmän puhtia siihen. Siis onko jollai ollut järkeä päässä? Mut kaipa hän sitten muutaman satasen sai taskuunsa. Toivottavasti tuli hyvään tarkoitukseen edes.

Uutisissa on myös ryöstetystä pikku vauvasta. Siis mihin ihmeessä tämäkin maailma menee?

Mutta kaikein hauskin, mun mielestä oli tämä. Kylhän mä pelkään vapaana olevaa ehkä vaarallista eläintä. Mutta se, minkä syyksi ne pisti. Lumen. Miten nokkela Ahma uros onkin ollut ja osannut hyödyntää runsasta lunta juuri nyt, kun radiosta ainakin on sanottu tänään että hesassa on aika loska keli. Miksi sitä lunta ei ole ahmalta otettu pois? ja miksi hän ei ole ennen karannut?

No just joo. Toivon ettei ketään loukkaannu mun kommenteista tai näistä kirjoituksista.

Eilen tein ihmeen hyvää ruokaa itelleni. Mun rahatilanne on tällä hetkellä aika huono. Joudun ehkä 2kk elämään 2:lla eurolla. Onneksi kaapissa on kuiva-ainetia, joten loihdin kattilaan hieman sitä mitä sielä nyt oli. Maustan aika usein ruuat vaan ketsupilla ja liemikuutiolla. Laitoin siis kattilaan kanaliemikuution, vettä ja tummaa soijarouhetta (joku kumma ei ole pakkasesta ottanut sulamaan jouhelihaa :) ) Ja yhen purkin pohjalla oli riisiä. Heitin sen kattilaan myös. Hetken päästä huomasin että riisi taisi ollakin puuroriisiä, mut ei se menoa haitannut. Keitin riisin kypsäksi ja laitoin kurkusta alas. Tarjosin Benillekin sitä, mut ei hän halunnut. Jätin keitinvettä siihen ruokaan vähän, ettei niin kuivaa olisi.

Käsityöt hieman takkuaa tällä hetkellä, kun mieliala on aika sekaisin. Yritän jotain aina tehä ja olenkin nyt vkl:n aikana jotain saanut aikaan. Mut kuvattua en ole saanut. TOivottavasti mieliala paranee.