yläosa muistaakseni Mamboa (ainakin tuntui siltä ja näytti. Alaosa sitten jotain suht uutuuslankaa novitalta. Pelkäsin ettei lanka riitä. Mut riitti ja jäikin hieman.

Sukat ovat mitoitettu mun kokoon taas, koska oma kokoni on suht normaali. varsi ylettyy melkein polviin asti ja on hennon tuntuinen

ONNEA siskonpoika!

Eilen tuli työväenopistolta tekstari, että pääsen ehkä sittenkin siihen Virkkausryhmään, johon olin varasijalla 9. Tehdään ilmeisesti toinen ryhmä. Olenhan mä ihan innoissani asiasta, mutta tällä hetkellä ajattelen, jaksanko tätä kaikkea. Aloitan ensi viikolla sen ompelukurssin, niin ikään työväenopistolla. Se kestää ensi kesään melkein. Onneksi se on tossa lähi koulussa joten matkoihin ei mee aikaa. SItten käyn yhessä käsity/askartelukerhossa joka toinen viikko ja nyt olis täämä virkkauskurssi. tosin se ei olis kun kuukauden mittainen, eli n. 4 kertaa ja jos siellä oppeisin jotain erinlaista tällä kertaa. Onhan mulla ensi viikoksi miettimistä ainakin. Haluan oppia jotain uutta, mutta jaksanko tällä väsymyksellä innostua ja oppia.

Tänään töissä oli aika rikas olo. 2 tunnissa tienasin laskelmien mukaan 18 euroa. Mutta sain sitten kätenikin kipeeksi ja selkäni.

Kävin kaupassa vihdoin ostamassa itelleni housut. Mä en kamalan usein kaupoissa käy vaate ostoksilla. Nyt oli hieman pakko, kun painoa on pudonnut niin paljon. Löysin sitten yhet housut itelleni ja otin ne. Katon lisää sitten ensi viikolla kaupungissa, kun joudun menee.

Miksi aikuisten vaatteet maksaa niin paljon? Katoin alkkareitakin ja ne on aika kalliit, vai onko mulla sit niin halpa maku? Mitenköhän nyt kehtaan ulkona kulkea 30 euron farkuissa? kun ne on mulle ihan sika kalliit...

Mut nyt pikku hiljaa oman huoneen siivoukseen. Vielä olis tunti aikaa ennen kun tyttö tulee koulusta ja onneksi tänään ei ole sitten Kuoroakaan.