Viime ja tämän kuun olen sukkia, säärystimiä ja tossuja neulonut, lapaskuuhun.

Ensi kuussa alan neuloskelee lapasia sitten.

Hyvä aloittaa, kun äiti toi kassillisen huopuvaa lankaa. Kokeilin viikonloppuna neuloa siitä, mut hieman alkoi puuduttaa tekeminen. Jos nyt sitten yrittäisin todella saada ees yhet lapaset tehtyä.

Voishan sitä muitakin lapasia tehä.

Kyl mä sukkiakin teen viel. Nyt on tarkoitus tänään illalla yrittää päätellä noi tehdyt sukat ja kuvata huomenna ne ja laittaa tänne.

Täällä alkaa olo himan rauhottua, vaikka en uskoisi. Asioita tarvii säätää ja järjestellä. Solmuja avata ja pelätä milloin s-postis tai postilaatikossa on jotain. Halu olisi tehä jotain, mutta sitten viranomaiset eivät suostu.

19. pvä muistaakseni tyttöni menee UNICEF- kävelyyn. Olen luvannut ja yks tuttu ja ilmeisesti vanhempani ainakin sponsoroida tyttöä kävelyyn. Tyttö on ainakin ihan innoissaan.

Ei tässä muuta ihmettelemistä. Taidan mennä tekee teekupposen ja ottaa virkkuukoukun tai sitten neulan kauniiseen käteen ja alkaa päättelee noita sukkia ym. Illemmalla voisi kokeilla miettii miten jatkan tekee tota sukkaa. Kokeilen ekaa kertaa tehä sukkaa varpaasta eteenpäin. Ohjetta mulla ei vielä ole, mut taidan yrittää ettiä netistä. Siihen on ohje, mut löydänkö on ihan eri asia.

SITTEN: Neitin SLAY parille. Harmi etten voi sinulle vastata suoraan blogiin, ennen kun tiedän kuka olet. Mutta olen todella kiitollinen sun viesteihin ja neuvoihin. SItten kun pääsen blogiisi, niin tulen kertomaan sen.