sulatettua suklaata ja riisimuroja

Pitäis varmaan alkaa pikku hiljaa askartelee pääsiäiskoristeitakin tänne kämppää. Jos tänä vuonna pysstyisin sitten ne säilyttää jossain kannellisessa purkissa tai laatikossa ja näin olisi ensi vuoteen myös. En mä kamalasti koristella ajatellut, va jotain ulko-ovea sisäpuolelta ja sellai että tulee kivempi keväinen ilme tänne. Katotaan katotaan.

Suomikin sitten päätti hävitä eilen. EI pahemmin tehnyt mieli kattoa lätkää. TÄnään suomen on PAKKO voittaa että mitali tulisi.

Jostain pitäisi ettiä parsineula, että pääsen päättelee vanttuita ja sukkia. Mä niin inhoan päätellä töitäni, mut pakko kai sekin on joskus tehä. Kivasti nyt sitten toi ilmakin päätti lauhtua, heti kun sukkia tein tytölle. Mutta olen mä tehnyt lapasiakin jo. Hieman on silmukoiden kanssa hakemista. Eilen jopa kirjoitin ylös kerrokset ja silmukat, jos vaikka osuisi oikeaan. Iidahan ei ole mallina ollut. Hän saa kokeilla sitten valmiita vasta.  Muutenkin on hieman ongelmia ollut noiden koristeluiden kanssa ja eilen äitille sanoin että mullahan on sellainen yks juttu millä saa kankaan tilkusta väännettyä kukka tai semmoinen. Jos sellaisen laittais koristeeksi. Nyt sit aletaan äitin kans kattella hänen ja mun kaappeja oikeen värisiä tilkkuja ettii.

Mulla on myös jotenkin mystisesti alkanut virkkuukoukut hävii. Ok, iida on 2 4 mm koukkua ottanut, mut missä hitossa mun muut on? Pitäis varmaan alkaa kattelee kaappien pussit ja ym ympäri ja hieman alkaa siivota täällä. Ajatus olisi toi yks nurkka saada yhdenlaisesti parempaan kuntoon, mut en va ole saanut aikaiseksi. Jospa tänään sitten samalla kun alan tässä pottuja kuorii ja laittaa ne kiehuu. Teen sosekeittoa juureksista. Ylimääräiset pääsevät pakkaseen sitten.