M' tarveisin muutaman laatikon... Onhan mulla niitä, mut tyhjää. Pitäisi laittaa yhteen päättelemättömät, yhteen valmiit ja yhteen keskeneräiset. Ja sitten ottaa ja laittaa aina oikeisiin laatikoihin työt. Mutta miten tämä onnistuu? sillä mulla ei sestä kun hetki ja sitten ne on taas ku hyllynmyllyt.

Mitä tekisin noiden puikkojen suhteen? Nyt ne pitäis olla yhes laatikossa, mutta kun pyörryt sekoaa keskenään ja sitten ne kaikki yksittäiset puikot ja koukut menee pohjalle...

Pitäisikö alkaa virkkaamaan tai ompelee, pyytää äitiä ompelee, kun mulla ei ole koneessa neulaa. Hän ihan kivasti vei sen. Joka koolle oma kotelo. Tai pussi. Neuloa siihen sitten vielä koko merkintä ja näin ne luulis pysyvän tallessa. Pitääkin miettiä, ommella langalla tai kankaalla. Kangas olisi sopivan tiivistä, mut lnaka olisi nopeampi ehkä ja kauniimpi. Tai sit...

EIlinen päivä kului "paastolla". Mustikkakeitolla, parilla näkkärillä ja kaakaomukillisella ja mehulla. Mut ei tullu mahakramppeja. Mut toi rintakivut se ei helpannut. Alku illasta ihan huvikseni katoin pulssia joka oli 42. Sai hieman pelkäämään.

Huomenna on lääkäri, mut en tiä mitä siel teen. Sillä se kuntoutuslappu ei ole viel tehty, vaikka olen kuukauden kotonakin ollu jo. Ehkä kerron va missä mennään. Olen eilen ottanut hieman puhelimes yhteen äitini kanssa, mikä ei ole mikään uusi asia meidän perheessä. Kaksi rapua kun ei tule paljon toimeen. Mut sainpa sanottua sen, mikä sisälläni on kauan odottanut sanomista, sain myös sanottua peloistani ja kunnostani.

TYttö tuli mua moikkaa. Kauan ei sisällä viihtynyt, kun ulos piti heti päästä. Mummi kun on ollu niin "tyhmä" ettei ole tytön antanut tulla kotiin hänen yöpuvulla. Tyttö on kuulemma "varastanut" isoäitinsä yöpaitoja yöksi :)

Mut kaipa mä menen pähkäilemään tota alku ongelmaa ja kerron sitten mihin tulokseen tulen, joskus...