Luulin etten joudu tulee tänne kertoo, mut nyt tarvii kattoa kuinka usein tällä hetkellä tänne pääsen ja miten pystyn kaikki hoitaa.

Flunssa, johon alku viikosta sairastuin, on poissa, mutta olo on niin kaamea etten tiä mitä tehä. Se vei kaiken voiman ja ne vähäiset ruokahalut ym. Olen ihan hukassa tällä hetkellä. eilen ja tämä päivä on ollut ihan painajaista.

Lapaskuulle yritän jotain koko ajan tehä, mutta lapasten peukaloiden tekokin vaatii todella jaksamista, mitä mulla ei vaan nyt ole.

Isälle sentään sain tehtyä lahjan isänpäiväksi, kuhan ekana päättelen hänen pikku peiton.

SLAY paketti EI ole tullu, mutta itellan lakot voi sitä sekoittaa. Yritän suunnitella viimistä pakettia kovasti. Yritän jostain jaksaa saada kissa projektit ja lorupussi projektit valmiiksi.

Täällä pyörii edelleen noita töitäni, uusia laitan sitten, kun jaksan kuvata ja ladata koneelle. Yritän keksiä jonkin keinon, mutta en tiä miten keksiä. Jos syy on mielen romahtaminen, niin millä sitä nostaa, kun tunnen itseni hyvän mieliseksi, siis en alakuloiseksi. Mutta kaikki "oireet" viittaa siihen. Millä saisin sen kuntoon?

Mut kaipa mä kömmin Benin viekkuun sohvalle. Jos hän halaisi mua hieman ja meidän riidat ja erimielisyydet kaikkoaisi pois. Tänä viikonloppuna ei ole tarvinut olla ees yksin, kun molemmat nuorimmaiset ovat olleet mulla ja nuorin niistä on ollu viime yönnä ja tulevana vuonna on mun kans.

Yrittäkää te jaksella siellä päässä...