harmaata ja vihreää. Mahtaako olla 10 kerroksen välein vaihtuva lanka. 

 

ISO ja Ihana kiitos uusille kommenteille ja kävijöille. Ihana oli nähä että täällä käy tosiaan joku ainakin kääntymässä. <3

TÄnään on taas niin kettumainen päivä että mitään ei jaksa tehä eikä huvita tehä. Katon ympärilleni ja huomaan että olis 2:t tytön sortsit viimeistelemättä, On siivoamatta ja pääteltämättä monia töitä. On kuvaamatta töitä. On sitä ja tätä ja tota. RUuantekoo ei jaksais ajatella, joten otin sulaa jo puolukoita ja mustikoita ja laitan ne kiehuu riisi/hirssi kanssa ja teen marjapuuroa/vispipuuroa. EN tosin saa siitä vispipuuroo, kun toi mun yleiskone ei tee hyvää vaahtoo :( joten taidan tyytyy va marjapuuroon. Mun käsivatkain pääsi eläkkeelle, kun alkoi osia sisuskaluistaan sylkee muusin joukkoon. Tosin tolla käsivatkaimella onkin isää varmaan jo 30 vuotta, jollei enemmänkin. Se on ihanan oranssin värinen, kaiken huipuksi. 

Eilen oli taas sairaspäivä ja siksi kai tänään on tämmöinen päivä. Sunnuntainakin oli sairauspäivä. No mulle noita ei lasketa, kun olen koko ajan saikulla, mut sellainen päivä että vessa on ollut todellinen ystävä. Nyt sit herää kysymys, alkaako toi mun lääkitys tekee tenän pikku hiljaa. ALkaako mun ihana kroppani hylkii sitä. Mielialalla ja näillä oireilla voisi alkaa ajattelee niin, mutta silti en tosiaan haluu alkaa ajattelee että tämäkin lääke pettää mua. MEillä on kaikki menny niin hyvin tämän kk aikana. Olen saanut unesta kiinni ja nukuttua. Mut olen mä sit kans lihonnutkin :( mikä ei niin ihana asia ole enää, kun just sain melkein 30 kiloo painosta pois. Nyt olen saanut lisää niin että olen laihtunut kesäkuu 09 lähtien vaan n. 20 kiloo :( 

Olen alkanut mun puuvillalankoja yrittänyt tuhota tossuihin. Eka kokeilu on tällä hetkellä menossa ja ajatus olisi äitilleni tossut tehä synttärilahjaksi. Onneksi äitilläni on hiukan saman kokoinen jalka ku mulla, mut hiukan leveämpi. Katotaan miten käy tossujen kanssa. Tuleeko niistä sit täys floppi. 

TIlkkuja oon koittanut yhistää ja tytön sängyllä onkin jo puolpeitto. Lisää siihen tilkkuja tulee, heti kun mä saan niitä yhistettyy. EN vaan saa itteäni niin liikkeelle, että jaksaisin sen hetken istuu ja tehä töitä. 

Että näin täällä. Yritetään mennä eteenpäin vaikka raivolla sitten. MÄ taidan nyt tosiaan menna puuron tekoon...